خرید انواع کتاب قرآن و مفاتیح الجنان با بالاترین تخفیف + طراحی یادبود رایگان حتماً ببینید

ادبیات فارسی

ادیان و مذاهب

اصول دین و اعتقادات

اهل بیت (ع)

سبک زندگی

قرآن

کودک و نوجوان

علوم و فنون

حوزه علمیه

احادیث | ادعیه | زیارت


کتاب آقای ایرانشهر

مولف (پدیدآور) :

مخدومی رحیم


قیمت پشت جلد: 1650000 ریال
قیمت برای شما: 1,468,500 ریال 11 درصد تخفیف
تاریخ بروزرسانی: چهار شنبه 25 بهمن 1402

توضیحات

کتاب "آقای ایرانشهر" که در دستتان است، به زیبایی و شیرینی تمام سراغ خاطرات حضرت آیت‌الله‌العظمی‌خامنه‌ای(مدظلّه‌العالی) در دوران تبعید در ایرانشهر رفته است.

این اثر، از زاویه‌ی تجربه شخصی نویسنده، جناب آقای رحیم مخدومی، به قلم گرفته شده و با سبکی آمیزه از نوشتن سفرنامه و تحقیق، جذاب و منحصربه‌فرد است. در ادامه می توانید برشی از این کتاب را در قالب pdf مشاهده نمایید.

"آقای ایرانشهر"، نگاهی فراگیر به خاطرات جاودانیِ همه کسانی است که در مسیر انقلاب اسلامی فداکاری کرده‌اند؛ آنان که از دل‌بستگی‌ها و دوران تبعید، علامت‌گذاری شادکامی و ایستادگی را به‌دست آورده‌اند و ردّپایشان، هرگز از خاطره‌ها پاک نخواهد شد.

معرفی کتاب: ایران در مسیر صعود به قله هاست، این را می توان از آمار های جهانی درک کرد. برای خرید جلد دوم کتاب صعود چهل ساله با بالاترین تخفیف اینجا را کلیک کنید.

خلاصه کتاب آقای ایرانشهر:

تقریظ رهبری بر کتاب آقای ایرانشهر:

بسمه تعالی

نگارش و تخیل آقای مخدومی جذّاب و دامنه‌دار است.

طبق معمول درباره‌ی این حقیر مبالغه و بزرگنمائی شده است.

خاطره‌ی اُنس با مردم مهربان ایرانشهر برای من فراموش شدنی نیست، ولی این کتاب آن را برجسته‌تر کرد، اگر چه بخشهای زیاد _وشاید بیشتر- رویدادهای آن دوران ناگفته مانده است.

pdf کتاب آقای ایرانشهر:

پیدی اف کتاب آقای ایرانشهر

برشی از کتاب آقای ایرانشهر:

در همان روزهایی که آقای نجّار، پنجره‌ی دو هزارمتری را به بهره‌برداری رساند و خودش در یک واحد ساکن شد، دو واحد دیگر را به مستأجر داد و در حال جستجو برای یافتن مستأجر سوم بود، اتفاقی در مشهد مقدس رخ داد!

این اتفاق قرار بود به پنجره او گره بخورد، قرار بود خانه‌ی سوم این پنجره را پرکند. یک روز قبل از تبعید، تلفن زنگ زد.

دیدم که مرحوم خلخالی از قم تماس می‌گرفت. او گفت: "آیا شما را نگرفتند؟" من فهمیدم که تلفن در نهایت کنترل می‌شود و گفتم: "چرا باید من را بگیرند؟ من کاری نمی‌کنم؛ من فقط اینجا نشسته‌ام. آنها باید شما را بگیرند!"

او گفت: "عجب! شنیده‌ایم که شما را گرفته‌اند" و بعد از کمی، شاید دو یا سه روز بعد، آمدند و من را گرفتند. قرار بود یک اتوبوس از مشهد راه بیفتد به سمت زاهدان.

قرار بود فردی داخل اتوبوس باشد؛ او از زاهدان به سوی ایرانشهر سفر کند و دست تقدیر الهی او را به عنوان مستأجر خانه‌ی خالی این پنجره انتخاب کند!..

خرید کتاب آقای ایرانشهر:

کتاب آقای ایرانشهر که شامل روایت های زمان تبعید رهبر معظم انقلاب در شهرستان ایرانشهر در تاریخ 26 اذر ماه 1356 می باشد؛ جدیدترین اثر تقریظ شده توسط رهبر معظم انقلاب می باشد.

این اثر به قلم آقای رحیم مخدومی و توسط انتشارات انقلاب اسلامی به چاپ رسیده است.

شما عزیزان می توانید این کتاب را با بالاترین تخفیف از همین صفحه خریداری نمایید. برای اطلاع از شرایط ویژه فروش عمده می توانید با شماره 09907631200 در ایتا ارتباط بگیرید.

ارسال به سراسر ایران
تضمین رضایت

موارد بیشتر arrow down icon
سوالی داری بپرس