خرید انواع کتاب قرآن و مفاتیح الجنان با بالاترین تخفیف + طراحی یادبود رایگان حتماً ببینید

ادبیات فارسی

ادیان و مذاهب

اصول دین و اعتقادات

اهل بیت (ع)

سبک زندگی

قرآن

کودک و نوجوان

علوم و فنون

حوزه علمیه

احادیث | ادعیه | زیارت



قیمت پشت جلد: 1280000 ریال
قیمت برای شما: 1,088,000 ریال 15 درصد تخفیف
تاریخ بروزرسانی: دوشنبه 31 ارديبهشت 1403

توضیحات

ورود افراد به دین مبین اسلام قطعا تولدی دوباره است. تولدی از جنس گشایش روح و رسیدن به سعادت ابدی. کتاب "تولد در سرزمین مارادونا" از سری کتاب های تولد دوباره روایتگر خاطرات سهیل اسعد از ورود زیبایش به دین اسلام می باشد.

تولد در سرزمین مارادونا به قلم مهری السادات معرک نژاد توسط انتشارات عهد مانا و به دبیری بهزاد دانشگر به چاپ رسیده است و شما می توانید با 15 درصد تخفیف آن را خریداری نمایید.

معرفی کتاب تولد در سرزمین مارادونا:

با شنیدن اسم مارادونا بی اختیار ذهنمان به سراغ مستطیل سبز و زیبایی های ناتمامش می رود. اما آن سرزمین جایی برای تولد دوباره ی سهیل اسعد است.

هنر پیشه تئاتری که در آرژانتین متولد شد. شاید در ابتدا هیچ چیز از اسلام و جذابیت هایش نمیدانست اما حالا تبدیل به یک مبلغ مشهور دینی شده است.

کتاب "تولد در سرزمین مارادونا" در ادامه استقبال بی نظیر مردم از سری کتاب های تولد دوباره، به تازگی منتشر شده است و خاطرات سهیل اسعد از سرزمین مارادونا تا لنان و سپس ایران را روایت می کند.

معرفی کتاب: میخوای بری خواستگاری و نمیدونی باید چیکار کنی! داخل کتاب "سین جین های خواستگاری" کامل برات توضیح دادیم. برای خرید با تخفیف ویژه اینجا را کلیک کنید.

ارسال به سراسر ایران
تضمین رضایت

موارد بیشتر arrow down icon
سوالی داری بپرس