خرید انواع کتاب قرآن و مفاتیح الجنان با بالاترین تخفیف + طراحی یادبود رایگان حتماً ببینید

ادبیات فارسی

ادیان و مذاهب

اصول دین و اعتقادات

اهل بیت (ع)

سبک زندگی

قرآن

کودک و نوجوان

علوم و فنون

حوزه علمیه

احادیث | ادعیه | زیارت



قیمت پشت جلد: 3500000 ریال
قیمت برای شما: 3,255,000 ریال 7 درصد تخفیف
تاریخ بروزرسانی: پنج شنبه 12 بهمن 1402

توضیحات

کتاب "طب سنتی اسلامی" برگرفته از ده ها همایش و سخنرانی از پروفسور حکیم حسین خیراندیش می باشد. این کتاب درمان بیش از 600 بیماری از استاد حسین خیراندیش به ضمیمه خواص شگفت انگیز 40 معجون و گیاه را در دل خود دارد.

مجموعه" طب سنتی اسلامی" مشتمل بر 7 بخش است که برخی از مهمترین مباحث طب سنتی اسلامی در آن گنجانده شده است که بسیار کاربردی و راه گشا در یافتن علت و درمان بیماری ها است.

پروفسور حسین خیراندیش بیان نموودند: این بحث علت درمان بیماری ها و درمان آن ها در طب سنتی اسلامی از سلسله مباحث استدلالی، استنباطی و استنتاجی است که همه مردم باید به آن آگاه باشند.

معرفی کتاب طب سنتی اسلامی:

بخش اول از این کتاب مشتمل بر مطالبی درباره مبانی و مقدمات طب سنتی اسلامی می باشد.

بخش دوم این کتاب حاوی مباحث تغذیه و اهمیت آن در پیشگیری و درمان بیماری ها است که در ضمن به معرفی 8 نوع غذای مهم اعم از غذاهای معنوی و خوراکی پرداخته شده است.

در بخش سوم به صورت مختصر و مفید به مسائل مهم و کاربردی مزاج شناسی پرداخته شده است. در بخش چهار سته ضروریه که در پیشگیری و درمان بیماری ها نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند، آورده شده است.

در بخش های دیگر نیز پیرامون انواع بیماری ها و روش های رفع و درمان آن به روش سنتی و اسلامی سخن به میان آمده تا یاری گر تمامی افراد و خوانندگان عزیز باشد.

ارسال به سراسر ایران
تضمین رضایت

موارد بیشتر arrow down icon

کتاب مزاج شناسی. گیاه شناسی زبان شناسی کتاب درمورد کل بیماریها پدرمان بیماریها

کاربر مهمان
سوالی داری بپرس