خرید انواع کتاب قرآن و مفاتیح الجنان با بالاترین تخفیف + طراحی یادبود رایگان حتماً ببینید

ادبیات فارسی

ادیان و مذاهب

اصول دین و اعتقادات

اهل بیت (ع)

سبک زندگی

قرآن

کودک و نوجوان

علوم و فنون

حوزه علمیه

احادیث | ادعیه | زیارت


کتاب رنگ آمیزی بزرگسالان ماندالا - برای رفع استرس


قیمت پشت جلد: 3400000 ریال
قیمت برای شما: 1,564,000 ریال 54 درصد تخفیف
تاریخ بروزرسانی: پنج شنبه 18 مرداد 1403

توضیحات

در دنیای شلوغ و پراسترس امروزی، داشتن آرامش و تمرکز ذهنی از اهمیت بیشتری برخوردار است. کتاب "رنگ آمیزی بزرگسالان ماندالا (برای رفع استرس)" برای بزرگسالان طراحی شده و به شما کمک می کند تا تمرکز خود را از روی فشارهای روزمره دور کنید و به جای آن روی چیز های ساده و زیبا تمرکز کنید.

از نظر برخی محققین، رنگ آمیزی در آرامش و رفع استرس تاثیر گذار است. همچنین رنگ آمیزی باعث می شود با عمق درونتان ارتباط برقرار کنید و احساسات منفی را کنترل کنید.

معرفی کتاب رنگ امیزی بزرگسالان ماندالا:

تصاویر ماندالا، الگوهای هندسی و هنری با فرم‌های گرد دایره‌ای می‌باشند که به طور معمول از یک نقطه مرکزی شکل شکل‌گیری می‌کنند.

رنگ آمیزی تصاویر ماندالا ممکن است به عنوان یک فعالیت آرام‌بخش و مرسوم برای افرادی که به دنبال کاهش استرس هستند، مورد استفاده قرار گیرد. این فعالیت می‌تواند به تمرکز، آرامش و خودآگاهی کمک کند.

تحقیقات نشان داده است که رنگ آمیزی تصاویر ماندالا می‌تواند تاثیرات مثبتی بر روانی افراد داشته باشد. انجام این فعالیت می‌تواند به کاهش استرس، بهبود حالت ذهنی و افزایش آرامش کمک کند.

همچنین، فرآیند تمرکز بر رنگ آمیزی می‌تواند به عنوان یک نوع مدیتیشن و تکنیک آرامش‌بخش مورد استفاده قرار گیرد. بنابراین، مشاهده و رنگ آمیزی تصاویر ماندالا می‌تواند به عنوان یک ابزار موثر برای کاهش استرس و افزایش آرامش در بزرگسالان مورد استفاده قرار گیرد.

pdf کتاب رنگ آمیزی بزرگسالان (ماندالا):

ارسال به سراسر ایران
تضمین رضایت

موارد بیشتر arrow down icon
سوالی داری بپرس