خرید انواع کتاب قرآن و مفاتیح الجنان با بالاترین تخفیف + طراحی یادبود رایگان حتماً ببینید

ادبیات فارسی

ادیان و مذاهب

اصول دین و اعتقادات

اهل بیت (ع)

سبک زندگی

قرآن

کودک و نوجوان

علوم و فنون

حوزه علمیه

احادیث | ادعیه | زیارت


تست زیست دهم خیلی سبز

مولف (پدیدآور) :

گروه آموزشی ماز


قیمت پشت جلد: 5610000 ریال
قیمت برای شما: 4,936,800 ریال 12 درصد تخفیف
تاریخ بروزرسانی: جمعه 10 شهريور 1402

توضیحات

شما میتونید کتاب زیست دهم خیلی سبز رو به همراه ارسال رایگان در قم و تخفیف ویژه از همینجا خریداری کنید. در ضمن تا یادم نرفته بهتون بگم که در ادامه توضیحات فایل pdf کتاب هم هست که میتونید یه نگاهی بهش بیندازید.

و اما خوش آمد میگم خدمت تمامی بچه های تجربی که به عشق همین درس زیست شناسی پا به عرصه علم پزشکی گذاشته اید. در همین اول کار تکلیفمان را با خودمان روشن کنیم که کتاب های خیلی سبز بهترین منابع برای درس زیست شناسی می باشند و بهترین کتاب برای ورود به درس زیست، "تست زیست دهم خیلی سبز" است.

زیست شناسی با تمامی دروسی که قبل از این خوانده اید کلا متفاوت است. شما باید بالا تا پایین کتاب با بلد باشید. همه عکس های کتاب رو حفظ کنید و توی ذهنتون بسپارید و میلیارد ها تست برای موفقیت توی است درس بزنید.

اگر عاشق درس زیست شناسی هستید پس دیگه صبر برای چیه، همراه ما باشید تا با هم کتاب "زیست شناسی دهم خیلی سبز" رو مورد بررسی قرار بدیم.

معرفی کتاب زیست شناسی دهم خیلی سبز:

بررسی کتاب زیست دهم خیلی سبز:

وای، کتاب زیست‌شناسی تست دهم از خیلی سبز رو شنیدی؟ این کتاب واقعاً یه گنجینهٔ کامله برای کنکور. خیلی جامعه و درسنامه‌های مفصل، بانک تست استاندارد و پاسخنامهٔ واقعاً تشریحی هم توش داره.

حتی دانش‌آموزای پایهٔ دهم با هر سطحی می‌تونن ازش استفاده کنن و به راحتی برا ورود به پایهٔ یازدهم و شرکت تو آزمونای آزمایشی سبک کنکور آماده شن. خلاصه کتاب زیست‌شناسی تست دهم از خیلی سبز، می‌تونه تمام نیازهای دانش‌آموزای رشتهٔ تجربی پایهٔ دهم رو برطرف کنه. این کتاب خیلی عالیه!

درسنامه زیست دهم خیلی سبز:

وای، کتاب تست‌های زیست‌شناسی ۱ خیلی سبز، واقعاً جمع‌بندی خوبی از مباحث زیست‌شناسی پایهٔ دهمه. این کتاب هفت فصل جذاب و خفن داره، هر فصل هم دارای چند گفتاره. با نگاه کردن به سؤالات کنکور سال‌های اخیر، متوجه میشیم که طراحان سؤالا خیلی روی متون و شکل‌های کتابای درسی تأکید دارن.

توی درسنامه‌های کتاب تست‌های زیست‌شناسی ۱ خیلی سبز، همهٔ نکات کتابای درسی رو به طور کامل و جامع پوشش میده. حتی جزئیات ریز و درشت رو هم نادیده نمی‌گیره. درسنامه‌ها تحت عنوان "تست" هستن و به شما کمک می‌کنن برا کنکوری و ترکیبی شدنت آماده بشی.

این درسنامه‌ها پر از جداول مقایسه‌ای و جمع‌بندی خفنی هستن. یه نکتهٔ جالب دربارهٔ درسنامه‌ها اینه که خیلی دقت کرده‌ان به ریزه‌کاری‌ها و جزئیات. واقعاً بی نظیرن!

pdf رایگان زیست دهم خیلی سبز:

تست های دهم، درس زیست:

اوه، سؤالات تو کتاب تست‌های زیست‌شناسی ۱ خیلی سبز، طبقه‌بندی شده بر اساس مبحث. حالا، یه ویژگی جالب بانک تست این کتاب اینه که برا هر فصل، سؤالای ترکیبی داره که جداگانه در بخشی قرار داده شده.

این سؤالا به مباحث پایهٔ یازدهم و دوازدهم وصل شدن و همشون با شمارهٔ مبحث مشخص شدن و انتهای فصل قرار داده شدن. خب، دانش‌آموزای پایهٔ دهم بهتره از حل این سؤالا صرف نظر کنن.

علاوه بر این، ترتیب تستا هر مبحث تو کتاب ساده به دشواره که به دانش‌آموزا کمک می‌کنه روند یادگیری رو منطقی دنبال کنن و به تدریج پیشرفت کنن. 

پاسخنامه تشریحی کتاب زیست دهم سبز:

پاسخنامهٔ تشریحی این کتاب، واقعاً جزئی و شرح‌داره. تو این پاسخنامه، همهٔ سؤالا به طور کامل تجزیه و تحلیل شدن و توضیح داده شده که چرا هر گزینه درست یا غلطه. میدونی، دسترسی به یه پاسخنامهٔ تشریحی خوب، برا حل مشکلات و در نهایت، کامل کردن یادگیری دانش‌آموزا ضروریه.

پاسخنامهٔ کتاب تست‌های زیست‌شناسی ۱ خیلی سبز، ساده و قابل فهمه و به دانش‌آموزا اجازه می‌ده که بدون نیاز به استادا، خودشون مشکلات رو حل و اشتباهاتشون رو بفهمن.

و در ضمن، نکات مهم سؤالا هم تو پاسخنامه با رنگ‌های مختلف نوشته شدن.

خرید کتاب زیست دهم خیلی سبز:

تصورات خودتون رو از هرچی که درمورد زیست خوندید و بلدید بزارید کنار که واقعا باید وارد دنیای جدیدی از زیست شناسی و رمز و راز های اون بشید.

کتاب "زیست دهم خیلی سبز" رو می تونیم به عنوان اثری معرفی کنیم که طی سال های گذشته، آزمون و خطاهای خودش رو انجام داده و الان هیچگونه خطا و اشتباهی از اون نمیشه گرفت.

کتابی که به شدت کامله و هر دانش آموز پایه دهمی که قصد داره رشته تجربی رو ادامه بده برای رسیدن به رشته پزشکی در دانشگاه های خوب، این کتاب رو باید حتما بخونه.

ارسال به سراسر ایران
تضمین رضایت

موارد بیشتر arrow down icon
سوالی داری بپرس