خرید انواع کتاب قرآن و مفاتیح الجنان با بالاترین تخفیف + طراحی یادبود رایگان حتماً ببینید

ادبیات فارسی

ادیان و مذاهب

اصول دین و اعتقادات

اهل بیت (ع)

سبک زندگی

قرآن

کودک و نوجوان

علوم و فنون

حوزه علمیه

احادیث | ادعیه | زیارت


تست زیست دوازدهم خیلی سبز


قیمت پشت جلد: 5950000 ریال
قیمت برای شما: 5,176,500 ریال 13 درصد تخفیف
تاریخ بروزرسانی: شنبه 11 شهريور 1402

توضیحات

شما میتونید کتاب زیست دوازدهم خیلی سبز رو به همراه ارسال رایگان در قم و تخفیف ویژه از همینجا خریداری کنید. در ضمن تا یادم نرفته بهتون بگم که در ادامه توضیحات فایل pdf کتاب هم هست که میتونید یه نگاهی بهش بیندازید.

زیست شناسی دوازدهم بر عکس پایه های قبلی بیشتر حول محور سلول و اتفاقایی که درون اون میوفته می چرخه، با خوندن کتاب زیست دوازدهم تازه شما به خیلی از سوالات ذهنیتون که از پایه های قبل به جا مونده می رسید و خودتون رو برای رقابت سخت کنکور آماده می کنید.

کتاب "تست زیست دوازدهم خیلی سبز" یه کتاب به شدت کامل در درس زیسته که هیچ نقطه ضعفی به اون وارد نیست. درسنامه های کامل، تست های فراوان، پاسخنامه کاملا تشریحی و کلی ویژگی های خوب که همگی توی این کتاب جمع شده ان.

شما می تونین کتاب زیست دوازدهم خیلی سبز رو به همراه تخفیف و ارسال رایگان در شهر قم از طریق فروشگاه کتاب قم خریداری کنید. همچنین نسخه pdf این کتاب در ادامه قرار داده شده تا شما اون رو یه نگاهی بندازید و با خیال راحت خرید کنید.

معرفی کتاب زیست دوازدهم خیلی سبز:

بررسی کتاب زیست دوازدهم خیلی سبز

 کتاب زیست شناسی دوازدهم از انتشارات خیلی سبز واقعاً یه منبع عالیه برای درس زیست شناسی توی کنکور. شرح درس به طرز ساده و پر جذابی توی درسنامه ها نوشته شده و حتی کمی شوخی و طنز هم توشون هست که باعث میشه مطالب رو راحت تر فهم کنیم و حس کنیم که واقعاً داریم لذت میبریم از خوندن و یادگیری این درس.

توی فهرست کتاب هم صفحات هر فصل و هر بخش رو قرار دادن. شاید بهتر بود اگه جزئیات بیشتری هم توی فهرست میذاشتن تا دانش آموزا وقت کمتری رو صرف دنبال کردن یه موضوع خاص کنن.

هر فصل هم اول درسنامه ها، بعد تست ها و در انتها پاسخنامه دارن.

کتاب زیست شناسی دوازدهم خیلی سبز بهترین و کامل ترین منبع برای خوندن زیست شناسی دوازدهم هست و همه چیزی که یه داوطلب کنکور نیاز داره رو در خودش جمع کرده.

pdf زیست دوازدهم خیلی سبز:

بهترین درسنامه زیست دوازدهم:

درسنامه های کتاب زیست دوازدهم خیلی سبز واقعاً کامل و جامعن. توی این درسنامه ها همه چیزهایی که توی کتاب درسی هستن، به طرز مفصل و کامل توضیح داده شدن.

بعلاوه توی این درسنامه ها توضیحات درباره شکل ها، عکس ها و مباحث پایه ای هم داخلشون هست که توی کتاب های زیست شناسی دهم و یازدهم مطرح شده بودن.

بعد از توضیحات کامل و مفصل هر مبحث، یه خلاصه توی جداول جدا قرار داده شده که باعث میشه دانش آموزا یه نگاه کلی از موضوع بگیرن.

تست های کتاب زیست دوازدهم خیلی سبز:

توی پرسشنامه های کتاب زیست 12 خیلی سبز تست های مختلفی هست که خیلی شبیه به تست های کنکور هستن. این تست ها داخل همون موضوعات درسنامه ها قرار داده شدن (جز تست های ترکیبی که توی انتهای هر فصل هستن).

تست ها هم بصورت مشابه سازی شده و هم شامل نمونه سوالات قبلی کنکور و آزمونهای آموزشی هستن. البته نسبت نمونه سوالها به سوالات شبیه سازی شده خیلی کمه.

زیست دوازدهم خیلی سبز را بخریم:

زیست دوازدهم روی درصدای شما تو کنکور خیلی تاثیر گذار و مهمه. چرا که کم از این پایه تست نمیاد.

به خاطر همین شما برای پایه دوازدهم و علل الخصوص مهم ترین درستون که زیسته باید یه کتاب خیلی خوب و مطمعن بخرید که بهتر از خیلی سبز وجود نداره.

ارسال به سراسر ایران
تضمین رضایت

موارد بیشتر arrow down icon
سوالی داری بپرس