خرید انواع کتاب قرآن و مفاتیح الجنان با بالاترین تخفیف + طراحی یادبود رایگان حتماً ببینید

ادبیات فارسی

ادیان و مذاهب

اصول دین و اعتقادات

اهل بیت (ع)

سبک زندگی

قرآن

کودک و نوجوان

علوم و فنون

حوزه علمیه

احادیث | ادعیه | زیارت


تست شیمی دهم خیلی سبز


قیمت پشت جلد: 5800000 ریال
قیمت برای شما: 5,104,000 ریال 12 درصد تخفیف
تاریخ بروزرسانی: جمعه 10 شهريور 1402

توضیحات

کتاب "تست شیمی دهم خیلی سبز" از اون دسته کتاب هایی که برای همه بچه هایی که به فکر کنکور و آیندشون هستن، مفیده. این کتاب با داشتن درسنامه های روان و تست های آسان تا دشوار، بهترین کتاب برای منبع اول هر دانش آموز پایه دهمی است که تازه با شیمی و رمز و رازهای اون قراره آشنا بشه.

اینجا با ما همراه باشید تا کتاب تست شیمی دهم خیلی سبز رو به صورت کامل براتون بررسی کنیم و در نهایت بتونین اون رو با تخفیف خرید کنید.

شما میتونید کتاب شیمی دهم خیلی سبز رو به همراه ارسال رایگان در قم و تخفیف ویژه از همینجا خریداری کنید. در ضمن تا یادم نرفته بهتون بگم که در ادامه توضیحات فایل pdf کتاب هم هست که میتونید یه نگاهی بهش بیندازید.

معرفی کتاب شیمی دهم خیلی سبز:

توضیح کتاب تست شیمی دهم خیلی سبز:

یکی از کتابایی که میتونه بهت کمک کنه تا شیمی رو بهتر و عمیق تر یاد بگیری، کتاب "شیمی دهم تست خیلی سبز"ه. این کتاب همه چیزی که برای مطالعه کامل این درس نیاز داری رو داره، شامل درسنامه، تست های مختلف و پاسخنامه کامل.

خصوصیت خاص این کتاب اینه که به دانش آموزان پایه دهم، رشته علوم تجربی و ریاضی فیزیک واقعا میتونه کمک کنه. همچنین تست های کنکور سراسری داخل و خارج کشور هم داخلش هست که یه منبع کامل و کاربردی برای آمادگی داوطلبین کنکوره.

تو این کتاب، تو 3 فصل، تلاش شده که تست ها به گونه ای طراحی شن که باعث بشن فکر رو عمیق تر کنی، همه مفاهیم شیمی رو کامل بشناسی و میزان یادگیریت رو بیشتر کنن.

pdf رایگان کتاب شیمی دهم خیلی سبز:

تست های شیمی دهم:

یکی از ویژگی های خاص این کتاب اینه که توش تست های مختلفی مثل تست های کنکور سراسری، آزمون های تجربی و تست های تالیفی گنجونده شدن. پس اگه دنبال یه کتاب جامع و کامل برای یادگیری عمیق شیمی دهم هستی که با تست های مختلف، همه مباحث رو بهت آموزش بده، کتاب "شیمی دهم تست خیلی سبز" مناسبته.

با درسنامه جذاب و روان این کتاب، مفاهیم شیمی رو به صورت کامل و منسجم خواهی فهمید و به راحتی به تسلط کامل بر مباحث میتونی برسی. و با تست های مختلف، کامل میتونی روی موضوعات شیمی تسلط پیدا کنی.

تست ها شامل بانک تست های تالیفی و کنکوری هست که تو سطوح سؤالات کنکور قرار دارن و شامل 1370 تست از همه بخش های کتاب درسی و کنکور های سراسری سال های اخیر هستن. با انجام این تست ها، به تمام اصول و نکات شیمی مسلط میشی.

بهترین کتاب برای منبع اول شیمی دهم:

کتاب شیمی دهم خیلی سبز یه کتاب سوال برای شیمی دهم هست که سوالات چهارگزینه‌ای داره و پاسخنامه‌های تشریحی.

خاصیت خوب این کتاب اینه که آخرش پاسخ‌های کلیدی تست‌ها در چند صفحه کلیدی خلاصه شده هستن. این باعث میشه نکات مهم سوالات رو همیشه به یاد بیاری. یه کتاب که پاسخ‌نامه‌هاش روان باشه، باعث میشه بعد از جواب دادن به سوالات بهشون رجوع کنی و اشکالاتتو رفع کنی.

این کتاب طراحی شده برای کنکور نظام جدید و مطابق با کتاب‌های درسی شیمی تو سیستم آموزش و پرورش. دارای تست‌های کنکور اخیر داخلی و خارجی است، پس اگه داری توی کنکور آماده میشی، میتونی از این کتاب استفاده کنی.

درسنامه شیمی دهم از استوکیومتری تا محلول ها:

در درسنامه‌های کتاب "پرسش‌های چهار گزینه‌ای شیمی ۱" برای سال دهم، پاسخ تشریحی به شکل پراکنده در بخش پاسخنامه قرار داده شده است. قسمت‌های درسنامه با استفاده از کادرهای رنگی، کاملا از پاسخ تست‌های مربوطه جدا شده‌اند.

هر کادر درسنامه نیز عنوان آن در بالای صفحه نوشته شده است. با توجه به تطابق تقسیم‌بندی تست‌ها و درسنامه‌ها با ترتیب ارائه مطالب در کتاب درسی، دانش‌آموزان به راحتی می‌توانند هر درسنامه را برای هر فصل در کتاب پیدا کنند.

علاوه بر این، کادرهای درسنامه به ترتیب شماره‌گذاری شده و شماره کادرهای مربوط به هر دسته تست در بخش بانک تست ذکر شده است.

درسنامه‌های "پرسش‌های چهار گزینه‌ای شیمی ۱" بسیار کامل و جامع هستند و توضیحات آن‌ها به گونه‌ای است که دانش‌آموزان بتوانند به طور کاملاً خودآموز پاسخ تست‌های کنکورهای سراسری را درک کنند.

بررسی نهایی کتاب شیمی دهم خیلی سبز:

خیلی سبز توی شیمی واقعا حرف های زیادی برای گفتن داره، از درسنامه های روانی که داره تا تست های متنوعش. به خاطر همین موضوع خیلی از مشاورای برتر کنکور این کتاب رو به عنوان اولین منبع به دانش آموزان معرفی می کنند تا از درسنامه های اون لذت ببرن و خودشون رو به حد متوسط رو به بالا برسونن.

اگر شما هم تازه دارید شیمی رو شروع می کنین. یا قصد دارید مباحث رو تثبیت کنید؛ کتاب تست شیمی دهم خیلی سبز برای شماست.

ارسال به سراسر ایران
تضمین رضایت

موارد بیشتر arrow down icon
سوالی داری بپرس