خرید انواع کتاب قرآن و مفاتیح الجنان با بالاترین تخفیف + طراحی یادبود رایگان حتماً ببینید

ادبیات فارسی

ادیان و مذاهب

اصول دین و اعتقادات

اهل بیت (ع)

سبک زندگی

قرآن

کودک و نوجوان

علوم و فنون

حوزه علمیه

احادیث | ادعیه | زیارت


تست فیزیک یازدهم تجربی خیلی سبز


قیمت پشت جلد: 4050000 ریال
قیمت برای شما: 3,604,500 ریال 11 درصد تخفیف
تاریخ بروزرسانی: شنبه 11 شهريور 1402

توضیحات

فیزیک، از اون درساییه برای بچه های تجربی که به راحتی شما رو می تونه به رتبه های خوب برسونه. فیزیک یازدهم اما داستانش با بقیه سال ها کاملا متفاوته. چرا که بعضی از بچه ها، فیزیک امسال رو خیلی دوست دارن و برخی دیگر از این فیزیک، متنفرن.

کتاب "فیزیک یازدهم تجربی خیلی سبز" چاپ شده تا همه بچه ها، عاشق فیزیک بشن، اون رو مفهومی یاد بگیرن و خودشون رو آماده کنن تا به بهترین رشته ها برسن.

شما می تونید کتاب "فیزیک یازدهم تجربی خیلی سبز" رو با تخفیف به همراه ارسال رایگان در قم خرید کنید و در ادامه یه نگاهی هم به pdf این کتاب بندازید.

معرفی کتاب فیزیک یازدهم تجربی خیلی سبز:

بررسی کتاب فیزیک یازدهم تجربی خیلی سبز:

کتاب فیزیک تست پایه یازدهم واقعاً عالیه! درسنامه‌های استاندارد و منطبقش به دانش‌آموزان و داوطلبان کمک می‌کنه که خودشون رو آماده کنن و از مطالب بهره‌برداری کنن.

این کتاب واقعاً مثل یک معلم حرفه‌ای هست که باهاش به راحتی می‌تونید فیزیک یازدهم رو یاد بگیرید، حتی به شما در یادگیری فیزیک دوازدهم هم کمک می‌کنه. هر فصل به بخش‌های مختلف تقسیم شده و هر بخش با عناوین جالبی ارائه شده.

این کار باعث میشه مباحث براتون راحت‌تر و قابل فهم‌تر بشه و در ذهنتون بهتر جا بیوفته. در پایان هر بخش، شماره تست‌های مربوطه به همون مبحث آورده شده که به راحتی می‌تونید پیدا کنید و با سوالات مرتبط آشنا شید.

بهترین درسنامه فیزیک یازدهم تجربی:

اینم بگم که خیلی از مثال‌های کاربردی واقعاً عالی‌ان، که با حل گام به گام سوالات، بهتون کمک می‌کنه تا بهتر بفهمید و مهارتتون در حل انواع سوالات رو بالا ببرید.

همچنین، تو بخش‌هایی از پاسخ‌ها، نکات جالبی از فیزیک دهم آورده شده که به جز یادآوری مباحث، بهتون ایده‌های جدیدی برای حل سوالات ترکیبی می‌ده. اصلاً این کتاب رو بهتون پیشنهاد می‌کنم!

pdf فیزیک یازدهم تجربی خیلی سبز:

تست های استاندارد فیزیک یازدهم تجربی:

کتاب فیزیک یازدهم تجربی خیلی سبز دارای 1207 تست هست که هر فصل آخرشون آورده شده.

تست‌ها خیلی به خوبی دسته‌بندی شدن و از ساده به سخت مرتب شدن. این تست‌ها یا خودشون نوشتنه شدن یا از کنکورهای سراسری برگرفته شدن و برای هر سطحی مناسبن، حتی دانش‌آموزایی که در فیزیک قوی نیستن. یه مزیت دیگه این کتاب اینه که تست‌های مهم رو با رنگ آبی مشخص کردن.

این خیلی کمک می‌کنه به دانش‌آموزایی که وقت کمتری دارن و بهشون کمک می‌کنه تا سریعتر با مطالب مهم آشنا بشن. تو پایان هر فصلم، تست‌های سری Z آورده شدن که سطحشون بالاتره و به دانش‌آموزایی که خیلی تسلط دارن پیشنهاد میشن.

بهترین منبع فیزیک یازدهم:

البته بهتره همه دانش‌آموزا هم بخوننشون، حتی اگه سطح کاربردیشون پایین‌تره. حتما نکات جالبی توشون هست که میشه استفاده کرد. یه چیزی که باید بهش توجه کنید اینه که اگه نتونستید جواب سوالا رو بدید یا با حلشون مشکل دارید، ناراحت نشید.

سطح تست‌ها معمولا فراتر از کنکورهاست. پس در مورد خودتون اعتماد به نفس داشته باشید و با آرومی و آرامش اونا رو بخونید و از یادگیری لذت ببرید. پاسخنامه‌های این کتاب هم گام به گام و با بررسی تمام گزینه‌ها آورده شدن. به نوعی یه درسنامه‌ای هستن که میتونید ازشون یاد بگیرید.

خرید کتاب فیزیک یازدهم تجربی خیلی سبز:

فیزیک یازدهم با بحث های الکترونیکی که داره، خیلی دقیقه و نیاز داره تا وقت زیادی براش صرف کنین.

برای موفقیت تو کنکور و رسیدن به رتبه های خوب، لازمه که حتما فیزیک یازدهم رو بلد باشید و علل الخصوص بتونید از پس تستای جالب مدار بر بیایید.

کتاب فیزیک یازدهم تجربی خیلی سبز اینجاست تا بتونه با درسنامه های روانی که داره، فیزیک رو تبدیل به نقطه قوت شما کنه.

ارسال به سراسر ایران
تضمین رضایت

موارد بیشتر arrow down icon
سوالی داری بپرس