خرید انواع کتاب قرآن و مفاتیح الجنان با بالاترین تخفیف + طراحی یادبود رایگان حتماً ببینید

ادبیات فارسی

ادیان و مذاهب

اصول دین و اعتقادات

اهل بیت (ع)

سبک زندگی

قرآن

کودک و نوجوان

علوم و فنون

حوزه علمیه

احادیث | ادعیه | زیارت


تقویم(سررسید) همسران 1403 - جیبی بزرگ

چاپخانه :

قدس

مولف (پدیدآور) :

تقیان حبیب الله


قیمت پشت جلد: 1200000 ریال تاریخ بروزرسانی: چهار شنبه 9 اسفند 1402

توضیحات

بر اساس محاسبات نجومی بهترین زمان برای عقد، عروسی، مسافرت، تجارت و... چه زمانی است؟ آیا به تقویمی نیاز دارید که علاوه بر ذکر تاریخ و مناسبات روز ها، به بیان مناسبت های نجومی و احادیث پرداخته باشد؟

"تقویم همسران" کتابی است بسیار مفید که به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد از تمامی تقویم های دیگر متمایز می شود. این تقویم که در حال حاضر مربوط به سال 1403 شمسی می باشد، تطبیق دهنده احادیث با دقیق ترین محاسبات نجومی بر ایام سال و استخراج کننده زمان های مناسب برای بسیاری از کار ها می باشد.

چند نکته در مورد تقویم همسران:

مهم ترین نکته در مورد تقویم همسران این است که برای انتخاب بهترین زمان های عقد، عروسی و... ابتدا کل تقویم را مطالعه کنید.

مطالبی که تحت عنوان اختیارات دینی و اسلامی، زمان های مباشرت و تاثیر آن بر فرزند، احکام سر و صورت، حکم حجامت، اوقات استخاره و دوخت و دوز و تعبیر رویا در این تقویم آمده، تماما مستند به روایات مستفاضه ای است که در کتب مختلف روایی شیعه آمده و با بهره گیری از محاسبات دقیق نجومی بر اساس حالات ماه، بر ایام سال تطبیق داده شده است.

تقویم فعلی در حال حاضر فقط برای سال 1403 معتبر خواهد بود و در سال های بعد نیاز به تطبیق جدید و تهیه تقویم همسران مختص به همان سال می باشد.

خرید کتاب محجه البیضا

سبد خرید این کتاب فعلاً فعال نیست

سعی می کنیم این کتاب رو در اسرع وقت موجود کنیم

از این که با شکیبایی همراه ما هستید از شما متشکریم

ارسال به سراسر ایران
تضمین رضایت

موارد بیشتر arrow down icon
سوالی داری بپرس