خرید انواع کتاب قرآن و مفاتیح الجنان با بالاترین تخفیف + طراحی یادبود رایگان حتماً ببینید

ادبیات فارسی

ادیان و مذاهب

اصول دین و اعتقادات

اهل بیت (ع)

سبک زندگی

قرآن

کودک و نوجوان

علوم و فنون

حوزه علمیه

احادیث | ادعیه | زیارت


درآمدی بر چالش های تربیت اسلامی در دنیای معاصر

مولف (پدیدآور) :

علی لطیفی


قیمت پشت جلد: 1230000 ریال
قیمت برای شما: 1,070,100 ریال 13 درصد تخفیف
تاریخ بروزرسانی: چهار شنبه 2 خرداد 1403

توضیحات

کتاب "درآمدی بر چالش های تربیت اسلامی در دنیای معاصر" اثری است از دکتر علی لطیفی در حوزه علوم تربیتی که با همکاری انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و دانشگاه فرهنگیان به چاپ رسیده است.

شما می توانید کتاب درآمدی بر چالش های تربیت اسلامی در دنیای معاصر را با تخفیف ویژه از همین صفحه خریداری نمایید و پیش از خرید pdf این کتاب را به صورت رایگان مشاهده نمایید.

معرفی کتاب: رهبری، تل آویو سقوط کرد را در دستان خود گرفت. برای خرید کتاب تل آویو سقوط کرد با تخفیف ویژه اینجا را کلیک کنید.

معرفی کتاب درآمدی بر چالش های تربیت اسلامی در دنیای معاصر:

کتاب حاضر متناسب با یکی از دروس دانشگاه فرهنگیان با عنوان چالش های تربیت اسلامی در دنیای معاصر و به این هدف نگاشته شده که بتواند زمینه و منبعی مناسب برای طرح بحث ها و گفتگوهیا مفدی و موثر در این موضوع را فراهم آورد.

بحث از چالش های تربیت اسلامی در دنیای معاصر، بیشتر از جنس آن دسته از مطالب است که باید در گفتگو طرح شود تا هم ابعاد و زوایای آن به خوبی برای مخاطب آشکار شود و هم گره های ذهنی مخاطب و نقاط تاریک بحث خود را بهتر بنمایانند.

از این رو کتاب پیش رو می توان به عنوان درآمدی بر این موضوع و نقطه آغازی برای درگرفتن چنین بحث هایی به کار آید، نه متنی که محتوایی تمام و کمال را برای حفظ کردن یا به خاطر سپردن عرضه کند.

pdf کتاب درآمدی بر چالش های تربیت اسلامی در دنیای معاصر:

برشی از کتاب درآمدی بر چالش های تربیت اسلامی در دنیای معاصر:

هر چند ما معمولا در گفتگوهای روزمره مدرن بودن چیزی را به معنای جدید و نو بودن آن می دانیم.

معنا کردن مدرن بودگی یا مدرنیته آن گونه که در ادبیات فکری، فرهنگی و اجتماعی معاصر به کار برده می شود، کاری پیچیده و دشوار است.

سوال از ماهیت تجدد، منشا، ویژگی ها، علل و عوامل تاثیر گذار در شکل گیری، شریاط و مراحل پیدایی آن سوالی است که عمری به درازای پیدایی خود تجدد به مثابه یک رویداد همه جانبه تاریخی، فرهنگی و اجتماعی در غرب دارد.

تا آنجا که از دوره های مختلف تجدد شناسی وسط اندیشمندان غربی و شرقی سخن گفته شده است.

معرفی کتاب: میخوای بری خواستگاری و نمیدونی باید چیکار کنی! داخل کتاب "سین جین های خواستگاری" کامل برات توضیح دادیم. برای خرید با تخفیف ویژه اینجا را کلیک کنید.

ارسال به سراسر ایران
تضمین رضایت

موارد بیشتر arrow down icon
سوالی داری بپرس