خرید انواع کتاب قرآن و مفاتیح الجنان با بالاترین تخفیف + طراحی یادبود رایگان حتماً ببینید

ادبیات فارسی

ادیان و مذاهب

اصول دین و اعتقادات

اهل بیت (ع)

سبک زندگی

قرآن

کودک و نوجوان

علوم و فنون

حوزه علمیه

احادیث | ادعیه | زیارت



قیمت پشت جلد: 1300000 ریال
قیمت برای شما: 1,105,000 ریال 15 درصد تخفیف
تاریخ بروزرسانی: چهار شنبه 2 خرداد 1403

توضیحات

سالانه مسلمانان جهان از جای تا جای دنیا روانه سرزمین وحی می شوند تا بزرگترین کنگره سالانه جهان را رقم بزنند. "دورت بگردم" نیز برخواسته از همین کنگره است، خاطرات بانوی نویسنده از سفر حج.

کتاب "دورت بگردم" به قلم فائضه غفار حدادی، چهارمین سفرنامه این نویسنده می باشد که اتفاقات تلخ و شیرین مراسم حج را بیان می کند. این کتاب توسط انتشارات شهید کاظمی با تخفیف در اختیار کتاب دوستان عزیز قرار گرفته است.

معرفی کتاب: رهبری، تل آویو سقوط کرد را در دستان خود گرفت. برای خرید کتاب تل آویو سقوط کرد با تخفیف ویژه اینجا را کلیک کنید.

معرفی کتاب دورت بگردم:

کتاب "دورت بگردم" نوشته فائضه غفارحدادی، یک مجموعه یادداشت‌های سفر حج خانم نویسنده است که در آن علاوه بر مطالب عرفانی، رگه‌هایی از طنز و اتفاقات بامزه نیز به زیبایی روایت شده‌اند.

لحن خنده‌دار و بازیگوش کتاب همچنان جذابیت خود را حفظ کرده و دیدگاه جذاب نویسنده به وضوح مشخص است.

این سفر نویسنده به مدت چهل روز طول کشیده و آثار نویسنده به صورت قطعات کوتاهی با زمان مشخص در کتاب جای گرفته است.

فائضه غفارحدادی که پیش از این اثرهایی همچون "دهکده خاک بر سر"، "سر بر خاک دهکده" و "سفرنامه الی..." را نگاشته بود، در این کتاب، یعنی "دورت بگردم" نگاه جدیدی به مسأله حج ارائه می‌دهد.

او با تلخیص اشک‌ها، خنده‌ها و رویدادهای ریز و درشت این سفر، یک زاویه جدید از تجربه معنوی حج را برای خواننده‌ها به تصویر می‌کشد.

معرفی کتاب: میخوای بری خواستگاری و نمیدونی باید چیکار کنی! داخل کتاب "سین جین های خواستگاری" کامل برات توضیح دادیم. برای خرید با تخفیف ویژه اینجا را کلیک کنید.

ارسال به سراسر ایران
تضمین رضایت

موارد بیشتر arrow down icon
سوالی داری بپرس