خرید انواع کتاب قرآن و مفاتیح الجنان با بالاترین تخفیف + طراحی یادبود رایگان حتماً ببینید

ادبیات فارسی

ادیان و مذاهب

اصول دین و اعتقادات

اهل بیت (ع)

سبک زندگی

قرآن

کودک و نوجوان

علوم و فنون

حوزه علمیه

احادیث | ادعیه | زیارت


مردی با آرزوهای دوربرد

مولف (پدیدآور) :

فائضه غفار حدادی


قیمت پشت جلد: 600000 ریال
قیمت برای شما: 510,000 ریال 15 درصد تخفیف
تاریخ بروزرسانی: چهار شنبه 2 خرداد 1403

توضیحات

سقف آرزوهایمان چقدر است؟ حسن آقا آرزوهایش از موشک هایش هم بالاتر بود. مردی که برای موشک های ایران پدری کرد و آرزوهای دوربردی برای ایرانش داشت.

کتاب "مردی با آرزوهای دوربرد" اثری است از فائضه غفار حدادی که به روایت زندگی شهید حسن طهرانی مقدم ویژه ردی سنی نوجوانان می پردازد. این کتاب توسط انتشارات شهید کاظمی با تخفیف 15 درصدی در اختیار کتاب دوستان عزیز قرار گرفته است.

معرفی کتاب: رهبری، تل آویو سقوط کرد را در دستان خود گرفت. برای خرید کتاب تل آویو سقوط کرد با تخفیف ویژه اینجا را کلیک کنید.

برشی از کتاب مردی با آرزوهای دوربرد:

اين درست که سال 57 انقلاب بود و مردم درست روي پيچِ تاريخ ايستاده بودند و اگر رهايش مي‌کردند مي‌‌رفت توي دل بيگانه و معلوم نبود دوباره کي بپيچد سمت استقلال و آزادي و جمهوري اسلامي.

و اين هم درست که انقلاب کردن کار و زحمت و بي‌خوابي و جوان انقلابي مي‌خواهد. ولي مگر يک جوان تک و تنهاي 19 ساله چه‌قدر مي‌خواست تأثيرگذار باشد؟ اصلا يک نفر کم و زياد چه تأثيري بر اراده‌ي مردم داشت؟

مگر انقلاب پيروز نمي‌شد اگر آن روزها حسن آقا آن تصميم انقلابي را براي زندگی‌اش نمي‌گرفت و همراه عموزاده‌هايش مي‌رفت فرانسه و کانادا؟

اهل ريسک نبود که بود. ماجراجو نبود که بود. استعداد رشک‌برانگيز و نمره‌هاي بالا و هوش سرشار نداشت که داشت.

موهايِ فرفريِ بلندِ روشنفکري نداشت که داشت. شلوارِ تنگ دمپا گشاد و بلوز چهارخانه‌ي چسبان نمي‌پوشيد که مي‌پوشيد.

معرفی کتاب: میخوای بری خواستگاری و نمیدونی باید چیکار کنی! داخل کتاب "سین جین های خواستگاری" کامل برات توضیح دادیم. برای خرید با تخفیف ویژه اینجا را کلیک کنید.

ارسال به سراسر ایران
تضمین رضایت

موارد بیشتر arrow down icon
سوالی داری بپرس