خرید انواع کتاب قرآن و مفاتیح الجنان با بالاترین تخفیف + طراحی یادبود رایگان حتماً ببینید

ادبیات فارسی

ادیان و مذاهب

اصول دین و اعتقادات

اهل بیت (ع)

سبک زندگی

قرآن

کودک و نوجوان

علوم و فنون

حوزه علمیه

احادیث | ادعیه | زیارت


مصباح الصالحین ارتباط با خدا

مترجم :

حسین انصاریان


قیمت پشت جلد: 350000 ریال تاریخ بروزرسانی: يکشنبه 25 دي 1401

توضیحات

یکی دیگر از انواع کتاب های ارتباط با خدا کتاب زیبای "مصباح الصالحین" می باشد که در عین 320 صفحه ای بودن اما گنجینه ای ارزشمند برای مومنین عزیز در باب داشتن زیارات و ادعیه داراست.
 
در این کتاب 18 سوره منتخب از قرآن کریم، منتخب ادعیه، زیارات و نمازهای مستحبی به همراه ختم سوره های انعام، یس و واقعه قرار گرفته است که می تواند بهترین دوست و همراه برای شما عزیزان باشد.
 

معرفی تصویری کتاب مصباح الصالحین:

 

ویژگی های کتاب مصباح الصالحین:

همانطور که گفته شد کتاب "مصباح الصالحین" تنها دارای 320 صفحه می باشد و جلد محکم و سلفونی همراه با طراحی بسیار زیبا دارد.

علاوه بر این ها نیز سایز جیبی این کتاب (ابعاد 17*12) باعث شده است تا این اثر به راحتی قابل حمل باشد و از استحکام کافی نیز برخوردار باشد.

این اثر در دورنگ با خط خوش و خوانا به چاپ رسیده است که این خط فونت بزرگی نیز دارد و خواندن آنرا لذت بخش تر کرده است. در زیر متن عربی کتاب هم ترجمه فارسی از استاد انصاریان قرار گرفته که باعث درک و فهم بهتر متن شده است.

در ابتدای هر سوره و زیارت نیز متنی کوتاه درمورد فضائل و سخنان اهل بیت آورده شده است که باعث درک و توجه اهمیت آن مطلب می شود.
 

طریقه ختم سوره مبارکه یس:

هرکس این سوره را برای رضای خدا بخواند، گناهانش آمرزیده شود و ثواب دوازده نوب ختم قرآن به او داده شود، و نزد هر بیماری خوانده شود به عدد هر حرفی از آن ده فرشته پیش او صف می زنند و جهت او استغفار می کنند، در قبض روح او حاضر می شوند.
 
سوره یس به صاحبش خیر دنیا و آخرت را می رساند و از او بلای دنیا و هول آخرت و هر شری را دفع می کند.
 
از اما صادق منقول است که هر کس این سوره را در روز بخواند، تا شب مرزوق و محقوظ است و هر کس پیش از خواب در شب بخواند، خداوند عزوحل بر او هزار فرشته موکل می سازد تا او را از شر هر شبطان رجیم و از هر آفتی حفظ کنند و اگر در آن روز بمیرد خدای تعالی او را داخل بهشت سازد.
 

یادبود اموات:

کتاب مصباح الصالحین به دلیل دارا بودن جلد سلفون و محکم به همراه طراحی جذاب، این امکان را می دهد تا یادبودی برای اموات در صفحه اول این کتاب قرار گیرد.

شما عزیزان می توانید درخواست خود جهت سفارش یادبود برای اموات، با طراحی رایگان ضمیمه این کتاب را با ما در واتساپ به شماره 09907631200 در میان بگذارید.

سبد خرید این کتاب فعلاً فعال نیست

سعی می کنیم این کتاب رو در اسرع وقت موجود کنیم

از این که با شکیبایی همراه ما هستید از شما متشکریم

ارسال به سراسر ایران
تضمین رضایت

موارد بیشتر arrow down icon
سوالی داری بپرس