خرید انواع کتاب قرآن و مفاتیح الجنان با بالاترین تخفیف + طراحی یادبود رایگان حتماً ببینید

ادبیات فارسی

ادیان و مذاهب

اصول دین و اعتقادات

اهل بیت (ع)

سبک زندگی

قرآن

کودک و نوجوان

علوم و فنون

حوزه علمیه

احادیث | ادعیه | زیارت



قیمت پشت جلد: 1200000 ریال
قیمت برای شما: 444,000 ریال 63 درصد تخفیف
تاریخ بروزرسانی: دوشنبه 7 اسفند 1402

توضیحات

کم نایت درکتاب "آموزش تند خوانی" به روش‌ها و تکنیک‌های مختلفی که برای افزایش سرعت خواندن و درک مطلب استفاده می‌شود، پرداخته است. او به خواندن به شکل لغزان و جستجویی، اینکه چگونه از فضای دیدگانتان بهترین استفاده را ببرید و دیگر موارد مرتبط با موضوع سرعت خواندن اشاره می‌کند.

کتاب "آموزش تند خوانی" به شما کمک می کند تا یک کتاب 200 صفحه ای را ظرف یک ساعت بخوانید و به صورت کامل مطالب آن را درک کنید. شما می توانید این کتاب را با ترجمه روان فهیمه قاسمی با تخفیف 63 درصدی خریداری نمایید.

تند خوانی، چرا و چگونه؟

توانایی دقیق بینایی آنچنان است که نمی‌توان تعیین کرد که چقدر اطلاعات در هر لحظه قادر به دریافت می‌شود. بر روی اطراف خود نگاه کنید و تمام چیزهایی که می‌بینید را یادداشت کنید. در صورتی که در فضای بیرون هستید، به درختان، خودروها، انسان‌ها و هر چیز دیگری که مشاهده می‌کنید، توجه کنید.

اگر پشت میز نشسته‌اید، اسامی قلم‌ها، کاغذها، دفترچه‌های یادداشت و هرگونه شیء دیگری که در برابر خود می‌بینید را بنویسید. سرعت پردازش این ابزار در ذهن به قدری بالاست که شما حتی این فرآیند را متوجه نمی‌شوید. شما فقط چشمان خود را در یک جهت حرکت می‌دهید و آنها فوراً همه چیز را تشخیص می‌دهند.

اما وقتی در حال خواندن هستیم، همه چیز دیگر به این سادگی و بی‌درنگی نیست. پردازش کلمات و درک معنای آنها نیازمند تلاش و زمان بسیاری است. برای بسیاری از افراد، خواندن یک فعالیت طاقت‌فرسا و مصرف‌کننده انرژی ذهنی بالا است. و برای برخی دیگر، به قدری سخت است که اصلاً از خواندن منصرف می‌شوند.

حال سؤال این است که چرا نمی‌توانیم متن را مانند اشیاء اطراف خود پردازش کنیم؟ حقیقت این است که ما می‌توانیم!

ارسال به سراسر ایران
تضمین رضایت

موارد بیشتر arrow down icon
سوالی داری بپرس