خرید انواع کتاب قرآن و مفاتیح الجنان با بالاترین تخفیف + طراحی یادبود رایگان حتماً ببینید

ادبیات فارسی

ادیان و مذاهب

اصول دین و اعتقادات

اهل بیت (ع)

سبک زندگی

قرآن

کودک و نوجوان

علوم و فنون

حوزه علمیه

احادیث | ادعیه | زیارت


کتاب مارقه الروم قبل از ظهور

مولف (پدیدآور) :

مصطفی امیری


قیمت پشت جلد: 850000 ریال
قیمت برای شما: 671,500 ریال 21 درصد تخفیف
تاریخ بروزرسانی: چهار شنبه 4 بهمن 1402

توضیحات

صدای مظلومان و مسلمانان، جهان را فرا خواهد گرفت. این بشارتی است که خداوند در کتاب آسمانی خود به تمامی آدمیان داده است. این روزها و پس از عملیات طوفان الاقصی، صحبت ها درمورد آینده فلسطین و مسجد الاقصی و سخنانی که در قرآن پیرامون آن شده است به شدت اهمیت پیدا کرده است.

در کتاب "مارقه الروم قبل از ظهور" به قلم مصطفی امیری تلاش شده است با توجه به تفسیر قرآن درمورد پیشگوئی های غیبی این کتاب آسمانی از زمان جنگ با اسرائیل و بشارت فتح فلسطین، سخن گفته شود.

معرفی کتاب مارقه الروم قبل از ظهور:

یکی از جنبه‌های تحققاز قرآن، پیش‌بینی از آینده است. در آیات اولیه سوره روم، شکست جنگ‌افزاران غربی در منطقه شام، به دست ایرانیان در سوریه و فلسطین، سپس پیامدهای پنهان قرآن درباره وعده پیروزی از جهات مختلف مانند زمان و شأن نزول، طرفین جنگ و دلیل شادی مسلمانان مورد توافق و اختلاف اندیشمندان و مفسران تقسیم شده است.

سه دیدگاه برجسته وجود دارد: ۱. پیروزی جنگ‌افزاران غربی در جنگ دوم ۲. پیروزی ایرانیان در جنگ دوم زمان پیامبر ۳. پیروزی ایرانیان بر جنگ‌افزاران غربی در عصر ظهور.

در این پژوهش، که به عنوان "مارقه الروم" قبل از ظهور شناخته می‌شود، سه دیدگاه مهم درباره آیات اولیه سوره روم با استفاده از روش کتابخانه‌ای و با رویکرد توصیفی-تحلیلی مورد بررسی قرار می‌گیرد و البته مشکلات متعدد دیدگاه معروف نیز بیان و بررسی می‌شوند.

تئوری برجسته نویسنده، دیدگاه سوم است و این آیات در ابتدای سوره روم، علاوه بر پیش‌بینی از آینده و تفسیر آن به زمان "عصر ظهور"، به عجایب علمی قرآن نیز اشاره دارد.

پیش‌بینی از آینده و اطلاع از زمان جنگ ایران و مقاومت شیعه با "مارقه الروم" و اسرائیل در مرز فلسطین و پیروزی جبهه حق از بشارت‌های مطلق و غیرقابل انکار قرآن در سوره روم است.

"مارقه الروم"، آخرین نشانه فتنه "شام" قبل از ظهور است و سپس سفیانی که حمایت یهود و نماینده محور "غربی، عبری، عربی" است، وارد تحولات میدانی جنگ طولانی سوریه خواهد شد.

ارسال به سراسر ایران
تضمین رضایت

موارد بیشتر arrow down icon

پیروزی اول ایرانیان بر رونیان صحیح است که زمان پیامبر اتفاق افتاد . پیروزی مجدد ایرانیان بر طیف غربیان که در تاریخ به رومیان مشهورست صحیح است چون در واقع پیروزی مسلمانان و مومنان را در آیات بعد اعلام می کند و شادی مومنان را وعده می دهد ! ، دلیلی ندارد که از پیروزی کشورهای غربی کافر بر ایران مسلمان و شیعه ، مومنین خوشحال شوند ! پس معجزه قرآن در همینست ، متاسفانه تفاسیر باشتباه و بر عکس با توجیهات اشتباه صورت گرفته تا بحال که ناشی از غفلت از اصل مطلب است ! واژه بعد غلبهم را بعد از شکست معنی می کردند ! در صورتیکه معنی آن بعد از پیروزی ، در آینده هم پیروز می شوند ! یعنی دوباره ایرانیان بر روم غالب می شوند ! امیه یک برده یهودی رومی بود و بنی انیه ازو بودند و جمع آنان با یهودیان مستقر در فلسطین از ایرانیان مسلمان شیعه شکست نهایی را خواهند خورد . انشاالله .

کاربر مهمان

این نظر پیروزی دوباره ایران شیعه بر رومیان یهودی اموی صهیونیست صحیح است

کاربر مهمان
سوالی داری بپرس