خرید انواع کتاب قرآن و مفاتیح الجنان با بالاترین تخفیف + طراحی یادبود رایگان حتماً ببینید

ادبیات فارسی

ادیان و مذاهب

اصول دین و اعتقادات

اهل بیت (ع)

سبک زندگی

قرآن

کودک و نوجوان

علوم و فنون

حوزه علمیه

احادیث | ادعیه | زیارت


کتاب میثم و شهر ترس های ممنوعه

مولف (پدیدآور) :

مولوی مرضیه


قیمت پشت جلد: 1390000 ریال
قیمت برای شما: 1,237,100 ریال 11 درصد تخفیف
تاریخ بروزرسانی: شنبه 25 آذر 1402

توضیحات

کتاب "میثم و شهر ترس های ممنوعه" اثری است از احمدرضا امیری سامانی و مرضیه مولوی که توسط انتشارات مهرستان ویژه کودکان و نوجوانان با محوریت امام علی (ع) به چاپ رسیده است.

معرفی تصویری کتاب:

برشی از کتاب میثم و شهر ترس های ممنوعه:

سرم را پایین می اندازم و با انگشتم آن چند درخت را نشان میدهم.

مادر دستش را روی پیشانی اش میگذارد و نفس راحتی میکشد. به طرفش میروم تا او را بغل کنم؛ اما با پشت دستش من را کنار میزند و به طرف بابا میرود که دارد ناله میکند.

بعدش بلند بلند میگوید: «تو برو احلام رو آروم کن این کار رو میتونی بکنی یا نه؟» احلام کنار کجاوه نشسته و زانوهایش را بغل کرده است. موهای خرمایی اش بر صورتش ریخته است و اشک هایش روی صورت خاک گرفته اش دو خط انداخته اند.

وقتی کنارش می روم که موهایش را نوازش کنم صورتش را از من برمیگرداند و به جایی دیگر نگاه میکند بعدش میگوید: «اصلاً دوستت ندارم تو مثلاً داداش بزرگِ منی چرا فرار کردی؟ ببین مادر حالش بده ببین از شونه ی بابا داره خون میاد.
من برادر ترسو نمیخوام.»

pdf کتاب میثم و شهر ترس های ممنوعه:

بخش دیگر از کتاب میثم و شهر ترس های ممنوعه:

سرم را پایین می اندازم و با انگشتم آن چند درخت را نشان میدهم. مادر دستش را روی پیشانی اش میگذارد و نفس راحتی میکشد. به طرفش میروم تا او را بغل کنم؛ اما با پشت دستش من را کنار میزند و به طرف بابا میرود که دارد ناله می کند بعدش بلند بلند میگوید: «تو برو احلام رو آروم کن این کار رو میتونی بکنی یا نه؟»

احلام کنار کجاوه نشسته و زانوهایش را بغل کرده است. موهای خرمایی اش بر صورتش ریخته است و اشکهایش روی صورت خاک گرفته اش دو خط انداخته اند وقتی کنارش میروم که موهایش را نوازش کنم صورتش را از من برمیگرداند و به جایی دیگر نگاه میکند.

بعدش میگوید: «اصلاً دوستت ندارم تو مثلاً .داداش بزرگ منی چرا فرار کردی؟ ببین مادر حالش بده ببین از شونه ی بابا داره خون میاد من برادر ترسو نمیخوام.» اصلاً دوست ندارم اینجا باشم اما حالا که هستم و باید کاری کنم میروم و کنار بابا روی زانو مینشینم ابروهای بابا در هم رفته اند نمیتواند چشمهایش را کامل باز کند.

پنجه هایش در خاک فرورفته اند و بازوهایش دارند می لرزند معلوم است دارد درد زیادی می کشد زیرچشمی نگاهم میکند؛ اما چیزی نمیگوید مادر با مشک آب و پارچه میرسد و پشت بابا مینشیند لباس بابا را بالا میکشد و شروع به تمیزکردن زخم می.کند بابا آخ بلندی میگوید.

صفحه 12 کتاب میثم و شهر ترس های ممنوعه

ارسال به سراسر ایران
تضمین رضایت

موارد بیشتر arrow down icon

خیلی خوبه امتحان کنید

کاربر مهمان

این کتاب خیلی جایزه داره و قشنگه

کاربر مهمان

خیلی خیلی خوبه حتما امتحان کنید

کاربر مهمان
سوالی داری بپرس