خرید انواع کتاب قرآن و مفاتیح الجنان با بالاترین تخفیف + طراحی یادبود رایگان حتماً ببینید

ادبیات فارسی

ادیان و مذاهب

اصول دین و اعتقادات

اهل بیت (ع)

سبک زندگی

قرآن

کودک و نوجوان

علوم و فنون

حوزه علمیه

احادیث | ادعیه | زیارت


منتخب مفاتیح الجنان جیبی انتشارات پیام عدالت


قیمت پشت جلد: 2000000 ریال
قیمت برای شما: 1,600,000 ریال 20 درصد تخفیف
تاریخ بروزرسانی: پنج شنبه 19 مهر 1403

توضیحات

کتاب "منتخب مفاتیح الجنان جیبی انتشارات پیام عدالت" منتخبی است بر کتاب مفاتیح شیخ عباس قمی به همراه ترجمه الهی قمشه ای. این کتاب به عنوان یکی از آثار نفیس و از زیباترین محصولات انتشارات پیام عدالت محسوب می شود. این منتخب مفاتیح در ابعاد جیبی و سایز (17*12) به صورت تمام رنگی به همراه جلد چرم حکاکی شده به چاپ رسیده است.

پیشنهاد ما: خرید نهج البلاغه

منتخب مفاتیح عباس قمی:

کتاب مفاتیح الجنان شیخ عباس قمی رایج ترین و کاربردی ترین کتاب دعا در میان مسلمانان می باشد.

در این اثر ماندگار، شیخ عباس قمی تلاش کرده است تا زیارات، ادعیه، اعمال، مناجات، آداب و... که از معصومین بزرگوار نقل شده اند و یا در میان مسلمانان محبوب است را در قالب یک کتاب گردآوری کند که کلید های بهشت و یا همان مفاتیح الجنان نام گذاری شد.

آثاری که در به صورت کلیات مفاتیح الجنان به چاپ می رسند اغلب به دلیل داشتن ادعیه و زیارات فراوان حجم بالایی دارند و همین امر موجب می شود تا فرآیند حمل آنها به دلیل سنگین بودن و زیاد بودن صفحات کتاب بسیار دشوار باشد.

به همین منظور در سالیان اخیر تلاش شده است تا کتاب های منتخب مفاتیح مختلفی به چاپ برسد که در عین حال که مطالب را گلچین می کنند اما باز هم جامعیت کامل را داشته باشند.

کتاب "منتخب مفاتیح جیبی انتشارات پیام عدالت" با داشتن 864 باز هم تلاش کرده است تا مجموعه ای گلچین شده از کتاب کامل مفاتیح را گردآورد و شامل ادعیه و زیارات مشهور و محبوب در میان مسلمین می باشد.

در این کتاب که در واقع از یک کتاب کلیات مفاتیح چیزی کمتر ندارد؛ سوره های مختلف قرآن کریم، نماز های مختلف و نماز های روزهای هفته، ادعیه و زیارات، اعمال روز های مختلف ماه های قمری و زیارات معصومین جای داده شده است.

منتخب مفاتیح شامل چیست؟

همانگونه که در قبل تر ذکر شد، این اثر با داشتن 864 صفحه به عنوان منتخبی بر مفاتیح محسوب می شود و همین تعداد صفحه این اجازه را می دهد تا نسبت به سایر کتاب های منتخب، بسیار جامع تر و دارای محتوای بیشتری باشد.

اما این منتخب مفاتیح شامل چه مطالبی می شود؟ برای اینکه متوجه شوید فهرست این کتاب شامل کدام ادعیه می شود، با ما در ادامه همراه باشید...

زمانی که شروع به تورق این کتاب می کنیم در ابتدای آن با تعدادی از سوره های قرآن کریم و فضائل و طریقه ختم آنها مواجه میشویم، برای مثال سوره های یس، انعام، روم، دخان، الرحمن، واقعه، جمعه، ملک، نباء، اعلی، شمس، قدر، زلزال، عادیات، فجر، کافرون، نصر، اخلاص، فلق، ناس.

انسان در طول روز پنج مرتبه از طریق خواندن نماز با خدای خویش صحبت می کند. در این کتاب نیز تعقیبات نماز های یومیه به همراه ادعیه روز های مختلف هفته ذکر شده است.

نماز های مختلفی ازطرف معصومین نقل شده است اگر به دنبال متوجه شدن زمان و نحوه به جا آوردن این نماز ها هستید در کتاب "منتخب مفاتیح جیبی انتشارات پیام عدالت" به این نیاز پاسخ داده شده است.

نماز های از جمله نماز حضرت صاحب الزمان، نماز حضرت حجت، جعفر طیار، حاجت، اول هر ماه، حضرت زهرا، نماز شب، غفیله، دهه اول ذیحجه، نماز فرزند برای والدین، نماز میت و لیله الدفن 

خواندن ادعیه بخشی از زندگی مومنین است. ادعیه ای که در این کتاب ذکر شده است شامل دعاهای کمیل، ندبه، توسل، سمات، صباح حضرت امیر، مجیر، عدیله، عرفه، علقمه، جبرئیل بر پیامبر، افتتاح، ابوحمزه ثمالی، عهد، عقیقه، نور و.... می شود.

ما توسط زیارات بر معصومین بزرگوار درود می فرستیم و از آنها طلب نیاز می کنیم. فهرست طویلی از زیارات نیز در این کتاب به چشم می خورد از جمله زیارات عاشورا، ناحیه مقدرسه، وارث، اربعین، امعه کبیره، زیارات معصومین و امام زادگان، امین الله، آل یاسین و...

ماه های رجب، شعبان و رمضان سه ستاره از ماه های قمری می باشند که شامل اعمال و دعاهای خاص هر روز خود می شوند. در کتاب "منتخب مفاتیح جیبی انتشارات پیام عدالت" برای این سه ماه بزرگ سنگ تمام گذاشته شده و تمامی اعمال و ادعیه علل الخصوص ادعیه ماه مبارک رمضان به همراه دعای جوشن کبیر در این کتاب بیان شده است. برای تهیه کتاب می توانید از حاجت بوک نیز اقدام نمایید.

مطالب کتاب به همین ها محدود نمی شود و در ادامه نیز آداب، آیات مختلف، اذن دخول حرم های شریف، فضائل و دیگر مطالب نیز در محتوای این کتاب به چشم می خورد.

پیشنهاد ما: مقتل جامع سیدالشهدا

درباره منتخب مفاتیح جیبی انتشارات پیام عدالت:

انتشارات پیام عدالت از ناشران تخصصی عرضه کتاب های نفیس و چرمی می باشد. به همین منظور کتاب منتخب مفاتیح جیبی این ناشر نیز با داشتن جلد چرم و ظاهری جذاب جزو کتاب های نفیس محسوب می شود.

نحوه چاپ این کتاب به صورت تمام رنگی می باشد که حالت چند رنگ در حواشی صفحات نیز وجود دارد و به کتاب جذابیت می بخشد.

نحوه نگارش متن عربی و فارسی در این کتاب موجب شده است تا این اثر در میان خوانا ترین مفاتیح ها قرار گیرد. نحوه نگارش کامپیوتری که مطالعه آن را برای هر سن و سالی میسر می سازد.

ترجمه این اثر بسیار روان است و به صورت زیر متن عربی و کلمه به کلمه قرار داده شده است که از ترجمه های دکتر الهی قمشه ای می باشد.

پیشنهاد ما: کتاب کامل الزیارات

برای دیدن قیمت مفاتیح الجنان کلیک کنید

منتخب مفاتیح برای اموات:

یکی از اعمال نیک و دارای ثواب از بازماندگان، خیرات کتاب برای اموات می باشد. و چه کتابی بهتر و زیباتر از کتاب های مفاتیح الجنان که شامل ادعیه و زیارات مختلف می باشد.

کتاب "منتخب مفاتیح جیبی انتشارات پیام عدالت" این امکان را دارد که بتوان در ابتدای این کتاب یادبودی برای اموات قرار داد تا ثوابی برای آنها باشد.

شما عزیزان می توانید برای سفارش عمده این کتاب به همراه تخفیف ویژه و طراحی رایگان یادبود با همکاران ما در واتساپ به شماره 09907631200 در ارتباط باشید.

ارسال به سراسر ایران
تضمین رضایت

موارد بیشتر arrow down icon
سوالی داری بپرس